Zadania: Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów IT (komputer, drukarka, etc) Monitorowanie i aktualizowanie incydentów w naszym systemie ticketowym Współpraca z naszymi inżynierami (wsparcie) Sprawdzanie poprawności danych w systemie Monitorowanie poprawnych terminów (SLA) i przepływu ticketów Bieżąca analiza i weryfikacja danych zawartych w zamówieniach według przyjętych procedur Utrzymanie pozytywnych relacji z klientem Wymagamy: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) Znajomość MS Office (szczególnie Excel i Outlook) Silne umiejętności analityczne Proaktywne podejście do pracy oraz gotowość do przejmowania nowych zadań Chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności Możliwość pracy na zmiany w systemie 24/7 Dodatkowe umiejętności: Wykształcenie techniczne Znajomość branży IT Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie IT Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i wdrażania własnych pomysłów Buddy program, gruntowe wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań Szkolenia językowe Inne udogodnienia jak: darmowy dojazd z centrum Wrocławia, parking, kawa Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Administrator Serwisu z językiem angielskim |
Sprzedawca: | Hemmersbach Central Support Spółka z o.o. Sp. k. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Śląskie |
Miasto: | Katowice |
Kategoria: | Komputery & Informatyka |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |