Szukałem teraz nowszego auta dla siebie (2005-2006 rok) i mało który miał tak zadbane wnętrze !
- Kierownica jak nówka !
- Tapicerka lekko do przeprania i będzie też super !
- Jest u kierowcy niewielka dziurka, taka już była jak kupowałem i się nie powiększyła nawet o milimetr.
- Kokpit też w bardzo dobrym stanie - prawie idealnym !
Pamiętajmy, że auto ma 14 lat, a więc jak na swój wiek to wygląda ok i jest super zadbane w środku.
W Polsce od 4 lat a wcześniej Niemcy, przebieg 175tys (134tys w DE), nawet niskie spalanie trasa 6L, miasto ok 8L (już liczone z klimą),
- nowe sprzęgła założone wiosną
- nowy zderzak z przodu
- akumulator zmieniony ubiegłej zimy
- latem czyszczona oraz nabita klima
- w zeszłym roku wymieniane 2 ostatnie tłumiki, więc i od spodu auto wygląda bardzo dobrze !
- rozrząd wymieniony przy 160 tys, więc też długo nie będzie trzeba wymieniać
Wyposażenie :
- 2 poduchy przednie
- immobilizer,
- ABS,
- klimatyzacja,
- wspomaganie kierownicy,
- elektryczne lusterka,
- elektryczne szyby ,
- elektryczny fotel kierowcy,
- szyberdach,
- centralny zamek.
- Z tyłu lepsze, ładniejsze, droższe reflektory o wartości 350zł,
- kierunkowskazy zmienione na białe
- diody w samochodzie podświetlają nogi na niebiesko,
- z przodu dodatkowe oświetlenie diodami dla polepszenia wyglądu i widoczności.
- oponki GOODYEAR DURAGRIP moim zdaniem w bardzo dobrym stanie, spokojnie pojeżdżą
jeszcze 2-3 sezony letnie.
- amortyzatory wymienione są na MONROE i jeszcze są w super stanie.
Auto, wiadomo, jest do jeżdżenia, nie jest to egzemplarz wyglądający super, bo lakier jest w średnim/dobrym stanie - ale też się nie sypie i nie ma rzucających się w oczy zarysowań z każdej strony czy wgnieceń (poza tym niewielkim za drzwiami pasażera).
Drobne usterki : lakier, zamek bagażnika z kluczyka nie chce się otwierać, ale zdalnie z samochodu zawsze, pasy z przodu wolno się wciągają, ale to kwestia przyzwyczajenia lub poprawy, fotel kierowcy czasem nie zatrzaskuje na szynie - można naprawić albo zrobić na sztywno; gumy trzymające półkę w bagażniku do wymiany, bo się zerwały zaraz jak go przywiozłem z Niemiec - wożę koszyk na zakupy więc jak leży na nim półka to jest OK; drży drążek zmiany biegów - wystarczy dokręcić, bo się śrubka poluzowała gdy skracałem drążek o ok 3cm - co nie wpływa na prowadzenie, przełożenia itd; termometr można wymienić, bo późno się wyłącza ssanie. silniczek krokowy wymieniłem, ale nie pomogło , więc to może być termometr. Działać termometr działa, silnika się nie przegrzeje, ale nie dogaduje się z silniczkiem krokowym w sprawie odłączenia ssania i parę minut trzeba pojechać (zimą), żeby stwierdził, że się nagrzał i może wyłączyć ssanie. Zwykle jest to 3-4 skrzyżowanie, auto się zatrzymuje, skok obrotów na 2 tys, parę sekund trzyma i ssanie się wyłącza i spadają obroty. Pęknięty zderzak z tyłu oraz od strony kierowcy, ale to dla czepialskich - w jeździe nie przeszkadza, a ja tego nie zrobiłem tylko ktoś mi, więc wymiana raczej zbędna, bo na nowym za tydzień może być podobnie. Kołpaki też w stanie dobrym.
Jak widać do jeżdżenia nadaje się idealnie, tylko lać i jeździć, nie ma potrzeby w nim nic naprawiać.
praktycznie w nim nie było napraw, jedynie wymiany eksploatacyjne bo auto się nie psuje !
Cena do negocjacji !
UWAGA !!!
Cena zawiera również osobne felgi stalowe z nowiutkimi oponami zimowymi DĘBICA o wartości 700zł i radyjko PIONEER 4x45 na CD.
Tak więc, bez opon zimowych na felgach i bez radia na CD cena obniża się do 3500 PLN !!! i wciąż jest do nie wielkiej negocjacji !
Rok produkcji: 1998, 175000 km, Moc: 90 KM, Pojemność skokowa: 1600
Detale ogłoszenia: | Ford Escort GHIA JEDYNY TAKI ! NEGOCJACJE 1998 |
Cena: | 4,500zł |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Śląskie |
Miasto: | Katowice |
Kod pocztowy: | 40-159 |
Kategoria: | Samochody |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Kontakt: | Wyślij e-mail do właściciela |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |